24/7 bereikbaar
Actief in heel Nederland
Pro Deo mogelijk
18 jaar ervaring
Eerste gesprek altijd GRATIS
Terug naar het overzicht
Wat moet ik doen als ik een rekening ontvang van de energiemaatschappij
Wij adviseren u contact op te nemen met de energiemaatschappij en te komen tot een betalingsregeling. Probleem is namelijk dat u de meter niet teruggeplaatst krijgt voordat de rekening (in ieder geval gedeeltelijk) is betaald. Bent u het niet eens met de hoogte van het bedrag? Wij adviseren u in dat geval (met behulp van een advocaat gespecialiseerd in opgerolde wietplantages) de hoogte van het bedrag te betwisten. U moet dat schriftelijk doen. De energiemaatschappij kan de hoogte van het bedrag vervolgens aanpassen. Doen zij dat niet, dan kunt u de zaak voorleggen aan de kantonrechter.’
Vragen over uw zaak?
- Telefoon: 020 530 1440
- Bij spoed: 06 20 44 68 60
- E-mail: keizer@kknm.nl
- Contactformulier